VriendenLot bestellen Stichting AAD

Steun de bouw van de AAD Kennisbrug met het Academisch Ziekenhuis in Paramaribo Suriname door deelname aan de VriendenLoterij

Door deelname aan de VriendenLoterij steunt u Stichting AAD. Van de verkoopprijs van ieder lot in de VriendenLoterij gaat de helft naar de stichting. Hiermee helpt u mee aan medische en verpleegkundige kennisdeling tussen Nederland en doellanden als Suriname, middels de bouw van kennisbruggen. Naast het feit dat u dit goede doel financieel ondersteunt maakt u als deelnemer elke week kans op leuke prijzen!

Om uw deelname aan de VriendenLoterij te bevestigen, vragen wij u onderstaand formulier in te vullen.

Ik wil meespelen in de VriendenLoterij met:

De inleg bedraagt € 13,50, inclusief Jackpotbonus à € 0,50 per trekking per lot. Er zijn 14 trekkingen per jaar; 12 maandelijkse trekkingen met Jackpotbonus en 2 jaarlijkse extra trekkingen zonder Jackpotbonus. Ik ga akkoord met het deelnemersreglement, verkrijgbaar via 0900-300 1400 (10cpm) of www.vriendenloterij.nl. Opzeggen kan op elk gewenst moment.

Hierbij verzoek ik Stichting AAD om contact met mij op te nemen (o.a. tijdens VriendenLoterij belacties) om tot afspraken te komen ten behoeve van Stichting AAD de inleg van een of meerdere loten van de VriendenLoterij per trekking van mijn bankrekening af te laten schrijven.

Mijn gegevens

* verplichte invulvelden

Algemene info

De vergunning voor de loterij is afgegeven door de Kansspelautoriteit onder kenmerk 10234 d.d. 23-12-2016